Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji Özel İlkokulu
Yenimahalle ve Çankaya özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Yenimahalle ve Çankaya Özel Kampüs İlkokulu, Milli Eğitimin genel amaç ve ilkeleri doğrultusunda eğitim verir. Özel İlkokulu öğretmenlerimiz Temel bilgi ve becerilere sahip, etkili iletişim kurabilen, en büyük hedefi kendini gerçekleştirmek olan, güçlü ve karakterli bireyler yetiştirmeyi amaç edinmiştir. Yenimahalle ve Çankaya özel İlkokullar arasında önemli bir yeri olan Yenimahalle ve Çankaya özel Kampüs ilkokulu eğitim sisteminin temelini oluşturan bilim, akıl, sevgi ve hoşgörü ilkelerinin ışığında öğrencilerimize, demokratik ve çağdaş bir eğitim ortamı sunar.
Özel okullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji özel ilkokulu çocuklarımızın yaşam boyu öğrenici olmaları ve kişisel mutluluğa ulaşacağı yolu seçmeleri için cesaretlendirir. Onları yaratıcı birey olmalarını sağlayan bir eğitim programımız vardır. Kapsamlı, öğretici ve dengeli eğitim programımız ile öğrencilerimizin fiziksel, ruhsal, kültürel ve zihinsel gelişimlerini destekleyen öğrenme olanakları sunulur.
Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji İlkokul Eğitim Programı
Yenimahalle ve Çankaya özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji derslere sınıf öğretmeninin yanında branş öğretmenleri de girer. Özel İlkokul Sınıf öğretmenleri sınıf düzeyine uygun olarak Türkçe (1. Sınıflar için okuma–yazmaya hazırlık ), Matematik, Hayat Bilgisi, Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler derslerini işlerler. Özel ilkokul Eğitim programımız sarmal bir yapıda olup, her ders ve konu, birbiri ile ilişkilendirilerek disiplinler arası sunulur. İlkokul ders konuları MEB müfredatından öğrencilerin ilgi alanlarından ve günlük yaşamlarından seçilmektedir.
İlkokul eğitim programımızın temelinde etkin katılım, somuttan soyuta, bireysel hız, basitten karmaşığa, kolaydan zora bir eğitim modeli yer almaktadır. Kampüs özel İlkokulu’nda çocuklarımız birbirinden ilginç deneylerle bilim ve teknolojiyi erken yaşta tanır. Özel ilkokul onları hayatın içine katar. Yenimahalle ve Çankaya Özel ilkokulu, çocuklarımızın bilişsel, fiziksel, duygusal ve sosyal açıdan gelişmiş bireyler olabilmesi adına zihnin tüm gelişim alanlarına (bilişsel, duyuşsal, psikomotor) yönelik çalışmalar yapar.
Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji Atölye Çalışmaları
Özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji ilkokulu genel faaliyetlerin dışında grup halinde yürütülen atölye çalışmaları da yürütülür. Özel ilkokul olarak çocukların yaratıcılık ve hayal gücünün açığa çıkarır, zihinsel ve sosyal gelişimin destekleriz. Ayrıca Yenimahalle ve Çankaya Özel ilkokul enerjinin dışarı atıldığı, arkadaşlık ilişkileri, kendini ifade etme, öz güven, kendi hakkını koruma, başkalarının hakkına saygı gösterme gibi özelliklerin geliştirildiği alandır. Yenimahalle ve Çankaya özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji İlkokulu atölye çalışmaları öğrenim gruplarına göre (anaokulu, ilkokul vb.) değişir. Özel ilkokul sanatsal ve sportif faaliyetleri destekleyen birçok atölye dersimiz vardır. Görsel Sanatlar, drama, akıl oyunları, bilim ve el sanatları atölye gruplarımız arasındadır.
Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji İlkokulu Eğitim Kadrosu
Yenimahalle ve Çankaya özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Kolejinde en önemli unsurun biri öğretmendir. Öğretmenlerimiz; tam zamanlı, alanlarında uzman, yıllardır Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Eğitim Kurumlarında çalışır. MEB müfredatına ve soru yazma konusunda deneyimli ve sınav mantığına uygun ders anlatma tecrübesine sahiptirler.
Özel ilkokullar arasında önemli bir yeri olan Ankara Yenimahalle ve Çankaya Kampüs Koleji öğretmenlerimizin kendilerini sürekli yenilemesini ister. Ağustos ayında her yıl deneyimi olursa olsun bütün öğretmenler özel ilkokul içinde hizmet içi eğitim seminerlerine tabii tutulurlar. Özel ilkokul ekip çalışmasının gereği olarak zümre çalışmaları ve zümreler arası çalışmalar yaparlar. Bu çalışmalar haftalık ve aylık periyotlarla eğitim koordinatörü, okul müdürü veya müdür yardımcılarının başkanlığında yıl boyu düzenli olarak yapılır.